Laman ini khusus untuk anda yang ingin membina sebuah perniagaan berasaskan makanan yang menjadi ‘kegilaan’ ramai rakyat Malaysia sepanjang zaman iaitu burger ... Mari sini saya bongkarkan rahsianya ..

TERBONGKAR: Bagaimana Memulakan Bisnes Burger Dengan Pendapatan 5 Angka Sebulan, Didedahkan Secara Langkah-Demi-Langkah Oleh Seorang Anak Kepada Jutawan Senyap Malaysia!

Akhirnya, kini rahsia bagaimana anda boleh menjana pendapatan sampingan atau secara sepenuh-masa dengan bisnes burger hingga mampu menjana pendapatan sekurang-kurangnya 5 angka sebulan akan dibongkarkan dalam laman web ini. Baca sampai habis untuk ketahuinya lebih lanjut ...

 

Dari Meja Pengurus Stall Burger :
Afiq Dato’Rusly,
Jurulatih Usahawan Makanan & Masakan Komersial Terkemuka Malaysia

RE: Rahsia-Rahsia Membina Bisnes Burger Yang Lumayan & Stabil TERBONGKAR!

 

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat rakan-rakan usahawan & bakal usahawan makanan ku,

Zaman sekarang, zaman yang agak ‘menekan’ jiwa dan raga anda. Saya amat pasti sekali anda juga akan bersetuju dengan kenyataan saya ini.

Mana taknya, dengan isi-isu ekonomi semasa yang makin hari makin menjadi-jadi. Tentu anda sendiri dah mula ‘naik muak’ dengan berita-berita terkini yang terpampang di dada-dada akhbar dan kaca TV mengenai kos sara hidup yang kian meningkat.

Bil api letrik dah naik, kadar Tol dah naik, harga-harga barang-barang runcit makin mahal, harga minyak petrol pun memang nampak tak turun-turun harganya.

Gaji je yang tak naik-naik lagi ni!

Atau mungkin juga anda dikalangan mereka yang memang sudah mempunyai simpanan tapi tak tahu bagaimana ingin kembangkannya agar anda mampu membina sumber pendapatan tambahan supaya tidak melarat hidup anda di masa hadapan.

Anda tercari-cari bagaimana ingin menambah pendapatan secara sampingan yang boleh anda bina sebagai aset masa hadapan untuk keluarga tersayang anda.

Anda pun tak ada idea nak mulakan perniagaan apa yang sesuai dengan situasi anda yang sibuk dan tidak punyai banyak masa.

Baiklah, mari sini saya berkongsi jalan penyelesaianya ...

Cara yang terbaik ialah ...

Memulakan Perniagaan Burger!

Inilah salah-satu perniagaan yang tidak memerlukan modal besar,  tak memerlukan kepakaran yang tinggi serta tidak akan mengganggu waktu bekerja sepenuh-masa anda jika anda seorang pekerja makan gaji di sektor Kerajaan atau Swasta.

Tapi sebelum tu, mesti anda tertanya-tanya.. siapa lah saya ini yang nak sembang tentang bisnes burger :-)

Mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit mengenai perihal latar-belakang diri saya ...

 

Siapa Saya Ni Nak Bercakap Tentang Bisnes Burger? Power Sangat Ke? Atau Sembang Lebat Je Lebih?

Baiklah, izinkan saya perkenalkan diri saya terlebih dahulu ...

Nama saya Md Fadzirul Afiq bin Dato’ Rusly atau lebih dikenali sebagai Afiq Dato’ Rusly. Untuk lebih mudah kan cerita, saya ni sebenarnya anak kepada Dato’ Hj. Rusly Abdullah atau lebih dikenali sebagai Chef Li yang merupakan penulis buku Bestseller “Jutawan Senyap”. Mungkin anda dah kenal dengan ayah saya ni :-)

Saya dilahirkan di Kuala Kubu Bharu, Selangor dan telah mula mengasah bakat dalam kulinari sejak menuntut di UiTM

Saya mempunyai kelulusan dalam Diploma Seni Kulinari serta Ijazah dalam bidang Gastronomy

Alhamdulillah, sepanjang penglibatan saya dalam bidang kulinari ini, saya telah berjaya melatih hampir 15,000 orang usahawan makanan melalui Kursus Masakan dan Memproses Makanan Chef Li

Kursus masakan komersial ini telah diasaskan oleh bapa saya sendiri, Dato’ Hj. Rusly Abdullah

Saya kini menumpukan sepenuh perhatian kepada pembangunan usahawan terutama usahawan muda untuk memulakan perniagaan. Selain itu saya turut giat membantu bapa saya sendiri melatih usahawan di Pondok Industri Darul Tijary, iaitu pondok ala pesantren yang diasaskan oleh bapa saya untuk melatih pemuda-pemudi di dalam bidang perniagaan dan agama

Kini saya mengorak langkah dengan memperkenalkan Teknik Masakan Komersil iaitu teknik masakan khusus untuk perniagaan. Teknik masakan ini mengamalkan teknik masakan yang cepat, tepat dan jimat

Begitulah serba-sedikit pengenalan mengenai diri saya serta pengalaman-pengalaman saya dalam bidang industri makanan dan masakan.

OK, pasti kini anda dah pun mula makin berminat dengan bisnes burger ni, tapi masih ada lagi pelbagai tanda-tanya dan keraguaan dalam diri anda ...

 

 

Bisnes Burger Ni Memang Nampak Macam Best, Tapi....

 

Barangkali anda minat untuk berniaga burger, tetapi.. pelbagai permasalahan dan kemusykilan yang buatkan anda terhenti seketika untuk mulakan perniagaan burger. Adakah ini yang buatkan anda pening kepala memikirkannya ...

Macam mana nak bermula dan apakah LANGKAH PERTAMA yang perlu anda lakukan untuk memulakan bisnes burger dengan betul dan lumayan
Anda tercari-cari Sifu atau Tok Guru yang boleh membimbing anda langkah-demi-langkah untuk memulakan dan mengembangkan lagi bisnes burger anda
Soalan Anda sebelum ni tiada ilmu untuk berniaga terutama sekali berniaga burger. Anda sendiri sedar, apa-apa mesti dimulakan dengan ilmu terlebih dahulu jika ingin memulakan sebarang perniagaan
Soalan Untung ke bisnes burger ni? Ada orang kata untung kecil. Tapi bagaimana nak tingkatkan keuntungan daripada bisnes burger ini?
Soalan Berapa modal yang perlu dilaburkan untuk permulaan? Apakah terdapat cara dan teknik untuk mengurangkan kos?
Soalan Apakah persediaan-persediaan dari segi pengurusan, alatan, pemasaran dan operasi sesebuah bisnes burger yang boleh menjana pendapatan sekurang-kurangnya 4-5 angka sebulan? Anda tak tahu caranya tapi ingin sangat mempelajarinya
Soalan Macam mana nak pilih lokasi yang ‘HOT’ dan strategik untuk meletakkan stall burger bagi mendapatkan prospek dengan mudah tanpa susah-susah keluarkan modal besar untuk buat promosi
Soalan Bagaimana cara serta teknik untuk mencari dan mengurus pekerja bisnes burger anda dengan mudah tanpa anda perlu sendiri jadi ‘pekerja’ perniagaan burger anda. Anda pun tak ada banyak masa, kalau boleh nak labur dan minta orang lain yang boleh dipercayai untuk uruskan perniagaan burger anda dengan lancar
Soalan Anda tak tahu bagaimana ingin jadikan bisnes burger anda sebagai sumber pendapatan pasif anda. Anda mahu, walau anda tiada di gerai burger, atau anda sedang tidur sekalipun, duit tetap masuk!

Sudah, kini anda dah tak perlu nak pening-pening lagi fikirkan segala permasalahan di atas ...

Segala persoalan di atas bakal dijawab untuk anda ...

Saya sendiri akan bantu dan bimbing anda langkah-demi-langkah melalui ebook panduan hasil tulisan saya sendiri ini ...

 

Memperkenalkan ...

Ebook Bisnes Burger – “Panduan Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger!”

(Dokumen ebook ini adalah dalam format file softcopy PDF. Ia BUKAN sebuah buku fizikal. Anda akan diberikan link download melalui email anda jika anda membeli ebook ini.)

 

Sebelum kita pergi lebih mendalam, mari saya kongsikan bersama anda serba-sedikit info secara amnya mengenai ebook Bisnes Burger ini ...

  • Ebook panduan ini ditulis oleh saya sendiri khusus untuk mereka yang baru ingin bermula atau telahpun memulakan perniagaan menjual burger berdasarkan konsep stall di tepian jalan

  • Satu ‘Blueprint’ bagaimana anda mampu mencapai matlamat sasaran jualan 5 angka sebulan dengan bisnes burger walaupun di jalanan!

  • Aspek yang dikupas dalam ebook ini meliputi produk, pemasaran, pengurusan, operasi serta khidmat pelanggan untuk bisnes burger yang mampu berkembang dan berdaya maju

  • Amat sesuai untuk anda yang merupakan Usahawan Makanan Sepenuh-Masa ataupun mereka yang tercari-cari peluang menjana pendapatan tambahan disamping kerja Sepenuh-Masa mereka

 

Apakah Yang Bakal Dibongkarkan Dalam Ebook Panduan Ini? Mari Kita Lihat...

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook hebat Bisnes Burger ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya ...

Penerangan pengenalan kepada potensi besar perniagaan burger jalanan yang boleh dijadikan sebagai ‘alat’ untuk anda mencapai status Jutawan Senyap
Perbezaan diantara peniaga burger profesional dan peniaga burger ‘biasa-biasa’ walaupun di tepian jalan. Perbezaan meliputi dari segi K_______, ________ Produk, Operasi _________, K________ Pelanggan dan Ke_______.
Pembongkaran 9 kelebihan bisnes burger tepi jalan berbanding perniagaan makanan restoran atau apa-apa jenis perniagaan pun yang selama ini hanya Jutawan Senyap sahaja yang tahu!
Penerangan jelas mengenai bisnes burger jenis Perusahaan Sendiri VS Francais. Mana satu pilihan yang lebih TEPAT?
Pendedahan 3 strategi ‘SUPER-POWERFUL’ yang wajib anda lakukan untuk mencapai pendapatan 5 angka setiap bulan daripada bisnes burger anda
5 aspek pengurusan yang wajib anda tahu dan amalkan dalam bisnes burger anda agar perjalanan anda menuju sasaran pendapatan 5 angka sebulan menjadi lebih mudah
Penerangan tentang 5 faktor dari segi produk burger anda sendiri yang perlu anda ambil-kira untuk menjamin keuntungan bisnes burger anda
PENDEDAHAN EKSKLUSIF: Pendedahan ini bakal membuka mata anda tentang 3 kelemahan bisnes burger bakar! Anda akan didedahkan dengan punca kegagalan sesebuah bisnes burger bakar yang boleh anda elakkan jika anda ingin juga menjalankannya
Tips ‘PANAS’ – Teknik Ga________ konsep bisnes burger anda untuk lebih unik dan mudah menarik perhatian prospek
Berapakah peratusan dan nilai untung bersih yang harus anda tetapkan dalam bisnes burger anda? Semuanya akan dibongkarkan. Sekali dengan contoh pengiraan jelas dan mudah untuk difahami
2 Teknik ‘RAHSIA’ bagaimana anda boleh tingkatkan profit margin bisnes burger anda
5 langkah yang perlu anda ambil bagi membina jenama dan imej perniagaan burger anda agar prospek anda lebih memandang tinggi dan ingin terus datang lagi, lagi dan lagi ke gerai burger anda
Pembongkaran 5 Teknik Pemasaran yang ampuh lagi terbukti berkesan khusus untuk bisnes burger bagi mendapatkan limpahan pelanggan hingga ‘tak menang tangan’ anda dibuatnya!
18 ciri-ciri sebuah stall burger yang bagus perlu anda ketahui untuk menarik perhatian prospek dan pelanggan anda dengan mudah tanpa susah-susah anda ajak mereka beli burger anda. Mereka dengan rela-hati akan hadir ke stall burger anda bagaikan ‘kena pukau’ walaupun anda tidak menggunakan sebarang Ilmu Hitam dalam bisnes
Pendedahan mengenai 14 teknik dan kriteria yang perlu anda ambil perhatian dalam memilih lokasi stall burger anda bagi mendapatkan jualan 200 biji burger sehari. Silap pilih lokasi, nahas anda! Anda menempah kegagalan dalam bisnes burger kalau tak tahu 14 teknik ini
4 langkah yang perlu anda ambil sebagai persiapan sebelum membeli alatan stall burger anda
Jadual lengkap apakah peralatan yang perlu ada dalam bisnes burger anda
7 ciri-ciri aspek kebersihan stall yang perlu anda titik-beratkan bagi menjamin kualiti kebersihan dan kesihatan pekerja serta para pelanggan anda
8 tips untuk membersihkan peralatan bisnes burger anda dengan mudah dan cepat
4 jenis lokasi yang WAJIB anda elakkan untuk anda berniaga burger
Cara-cara mengawal dan mengelakkan sebarang serangga atau haiwan perosak yang boleh mengancam kebersihan stall burger anda
Penerangan 5 bidang kritikal aspek yang perlu anda terapkan pada setiap pekerja anda ketika melatih mereka agar bisnes burger anda masih mampu bergerak dan menjana pendapatan dengan sendirinya tanpa perlu kehadiran anda
Pembongkaran 7 pantang-larang dalam bisnes burger yang perlu anda elakkan bagi menjamin kelangsungan perniagaan anda

Fuh, demikianlah isi-isi kandungan yang bakal anda perolehi melalui ebook ini. Memang hebat kan?

YA, sudah pasti ianya hebat dan mampu memberikan anda manfaat dalam usaha anda membina sebuah perniagaan burger yang menguntungkan.

Oh, adakah anda berkata pada saya yang anda berasa ragu-ragu dengan ebook ini?

Mari sini saya kongsikan bersama anda testimonial-testimonial daripada mereka yang telahpun membaca ebook hebat ini ...

Ilmu Hebat Yang Mesti Anda Miliki..!

Syabas kepada saudara Afiq Dato’ Rusly kerana telah berjaya menerbitkan ebook "Panduan Jana 5 Angka Sebulan Dengan Bisnes Burger" dan saya tidak pernah jumpa panduan yang hebat seperti ini.

Saya sangat sarankan pada anda untuk memiliki ebook terhebat ini. Kandungannya dipenuhi dengan rahsia ekslusif yang membongkar satu persatu, langkah demi langkah yang perlu anda praktikkan untuk 'menemui jalan mudah' dalam mengharungi cabaran hebat dunia burger. Informasi dan panduan ini sangat bernilai kerana ia adalah berdasarkan pengalaman sebenar dan juga hasil daripada kajian terperinci yang telah beliau jalankan.

Saya praktikkan semua tips-tips yang terkandung dalam ebook ini dan hasilnya satu pengalaman yang diluar jangkaan. Bisnes saya mula berubah dan pendapatan gerai burger kami melonjak berkali-kali ganda.

Hasilnya, kini kami mampu untuk membuka ‘Fast Casual Restoran’ kami sendiri dengan mengangkat burger sebagai produk utama. Ini semua adalah dari ilmu yang kami aplikasikan ke dalam bisnes pertama kami dahulu dengan membuka gerai di tepi jalan. 

Hasil dari keuntungan menjual burger di tepi jalan inilah yang membolehkan saya mendirikan rumah tangga dan mampu untuk membuka restoran kami sendiri yang bernilai lebih dari RM100K. Saya benar-benar puas!

Idea-idea hebat Afiq Dato’ Rusly ini betul-betul telah mengubah 360˚ kehidupan kami sekarang. Ia benar-benar superb untuk dipelajari!

Ikhlas,

Fazlizam

FAZLIZAM BIN ABAS,
CEO,
RESTORAN LOVEATS
www.facebook.com/LoveatsKitchen

 

Pasti Anda Mula Tertanya-Tanya Berapakah Pelaburan Untuk Memiliki Ilmu Yang Cukup Penting Ini Dalam Memulakan Bisnes Burger Yang Lumayan Lagi Menguntungkan?

Biar saya berterus-terang sahaja dengan anda …

Nilai sebenar segala maklumat yang bakal saya bongkarkan dalam ebook Bisnes Burger ini bukan sebarangan murah harganya.

Ianya adalah hasil daripada pengalaman, real-life PROVEN saya sendiri dan apa yang saya sendiri sampaikan kepada anak-anak didik bakal usahawan makanan saya selama ini.

Memang telah terbukti ianya mampu memberikan anda pulangan yang lumayan dalam perniagaan berasaskan makanan burger jika anda ikutinya satu-persatu, langkah-demi-langkah.

Anda kini tak perlu dah nak lalui pengalaman pahit-getir, kesusahan dan habiskan beribu-ribu Ringgit untuk keluarkan modal yang anda sendiri tidak tahu adakah anda laburkan pada tempat dan perkara yang betul atau tidak dalam perniagaan burger.

Jika saya letakkan nilai harga ebook ini RM250 pun ianya masih lagi murah berbanding nilai dan pulangan yang bakal anda perolehi.

Tapi untuk anda saya berikan harga mampu milik sahaja iaitu pelaburan kecil anda hanyalah RM250 RM60 SAHAJA!

Ya, memang RM60 sahaja harga ebook ini untuk promosi diskaun tempoh TERHAD.

Sungguh mampu-milik & berbaloi jika nak dibandingkan dengan potensi pulangan yang bakal anda perolehi daripada perniagaan burger TANPA perlu buka kedai atau kilang sekalipun!

Anda tidak perlu lagi melalui Trial-And-Error, habiskan masa dan habiskan wang yang belum tentu ada pulangan positif atau tidak.

Semua ‘short-cut’ dalam bisnes burger telah saya bongkarkan dalam ebook ini.

Jika anda dah bersedia untuk bermula, klik butang "Dapatkan Sekarang!" di bawah untuk lakukan tempahan …

 

Oooops…Nanti Dulu, Jangan Buat Tempahan Lagi. Ada Satu Tawaran Pemberian Bonus PERCUMA Untuk Anda!

 

Ya, jangan buat tempahan lagi. Di sini saya ada satu tawaran Bonus Tambahan hebat khas untuk anda.

Jika anda lakukan tempahan dalam tempoh 24 jam ini, saya akan berikan anda 2 Bonus Super-Hebat ini yang tinggi nilainya secara PERCUMA sahaja!

Ianya akan menjadi nilai-tambah kepada ilmu yang bakal anda perolehi melalui ebook utama Bisnes Burger berharga RM60 tadi.

Berikut adalah bonus-bonus yang akan diberikan secara PERCUMA tersebut kepada anda ...

BONUS #1: Manuskrip Panduan Membina Stall Burger(Bernilai RM47)

Laporan manuskrip ini akan mendedahkan kepada anda teknik mudah mensistemkan perniagaan burger anda.

Anda akan ditunjuk dengan jelas dan terperinci lengkap bergambarajah bagaimana untuk anda bina dan setup kan stall burger anda yang bukan sahaja mampu ‘memukau’ prospek anda untuk hadir, tapi akan menjadikan perniagaan burger anda menjadi lebih sistematik.


BONUS #2: Manuskrip Rahsia Patty Burger Power (Bernilai RM67)

Manuskrip ini sahaja boleh mencecahan ribuan Ringgit nilainya. Inilah dia secret recipe yang akan membongkarkan kepada anda rahsia resepi untuk hasilkan patty burger yang Super-Duper-Sedap!

Anda akan didedahkan untuk hasilkan sendiri patty burger daging, ayam dan kambing hanya di rumah untuk lebih menjimatkan kos anda. Ramai peniaga dan usahawan burger akan marah pada saya kerana bongkarkan resepi ini kepada anda!

Memang satu tawaran yang amat rugi jika anda lepaskan.

Tapi ada berita buruk ...

Bonus yang saya tawarkan ini bukanlah untuk selama-lamanya, saya berhak untuk menarik bonus ini pada bila-bila masa sahaja. Jadi, pastikan anda lakukan tempahan hari ini juga sebelum saya tutup tawaran pemberian bonus ini.

Anda masih lagi ragu-ragu dan tak yakin ke nak buat tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran untuk anda.

Ianya merupakan satu jaminan kepuasan 100% atau Wang anda DIKEMBALIKAN!

Jaminan Kepuasan 100% Atau Wang Anda Dikembalikan!

Dengan setiap pembelian ebook “Bisnes Burger” ini, anda akan disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Jika setelah anda dapatkan ebook ini dan mendapati segala isi kandungannya langsung tidak mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda dalam memulakan perniagaan burger, saya akan pulangkan wang RM60 anda.

Ya, saya akan pulangkan wang anda TANPA BANYAK SOAL!

Setelah anda habis baca ebook ini, jika anda tidak berpuas hati, email kan sahaja kepada saya sebab rasa ketidakpuas-hatian anda itu. Saya akan pulangkan wang anda.

 

Jika anda lihat, anda memang langsung takkan rugi apa-apa untuk dapatkan ebook ini. Segala risiko pembelian anda, saya sendiri yang akan tanggung.

Oleh itu, anda tunggu apa lagi, cepat lakukan tempahan sekarang juga sebelum peluang pemberian Bonus Percuma di tarik balik pada bila-bila masa!

Klik butang tempah di bawah untuk lakukan tempahan pakej ebook Bisnes Burger pada harga promosi RM60 sahaja SEKARANG ...

 

Ikhlas,


Afiq Dato’ Rusly
Jurulatih Kepada Lebih 15,000 Usahawan & Bakal Usahawan Makanan
Penulis ebook BisnesBurger
www.BisnesBurger.com

 

Diterbitkan dan diedarkan Oleh:
Shuth Network Sdn. Bhd (885642-H) 
No. 23, Jalan 3/64, Bandar Baru Bangi, 43650 Selangor
SMS/WhatsApp : 012-3655625